reklama

The Univerzal cure

Už chápem pojmu univerzálny liek...a nie je to slogan žiadnej farmaceutickej spoločnosti bažiacej po zdravej populácii.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Prežiť rozkoš na koncertoch len tak nezažívam...Zväčša je sa jedná o miestnosť plnú podnapitých ľudí, ktorí hlava- nehlava lietajú kade- tade. Minule im padla za obeť moja kabela, no vždy je to lepšie ako odísť domov s monoklom pod okom.

Ale toto bolo niečo úplne iné. Šla som tam hlavne kvôli Valihorovi. Veď toľko som už o ňom počula a čítala no zoči- voči, to je už iná káva. Došla som medzi prvými. Sadla som si tesne pod pódium. A potom to prišlo. Úplne nenápadný mladík v zelenej vestičke a bordových menčestrákoch s gitarou v ruke.
Na ulici by ste si ledva všimli. Shannon. John Shannon. Je to džez? Alebo fusion? Či dokonca niečo iné? Neviem. Ale je to úžasné. Možno to znie pateticky. Budiš.
Ja som nikdy nepokladala gitaru ako takú za nejaký brutál umelecký prostriedok expresie, experimentátorstva...no mýlila som sa. Extáza, do ktorej ma tento Američan preniesol bola neuveriteľná. A nielen mňa. Hra zvukov a melódii. Pocitov a vnemov. Tomu sa hovorí hudba. Trio Valihora, Rozsa, Shannon sa dokonalo zladilo a predviedlo v tej najlepšej forme. Miestami komédia, miestami vážnosť, no vždy jednotný celok a pritom individualita každého z nich nepodľahnutá... No čo ma najväčši prekvapilo, bola dynamika. Rýchlosť a obratnosť v striedaní polôh. Jedným slovom koncert v pravom slova zmysle!


Michaela Koritková

Michaela Koritková

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jedna z ulice. Zoznam autorových rubrík:  Taky obyčajný deňSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu